سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

Vemail v 2.3

آیا تا به حال فکرکرده اید که در نامه های الکترونیکی ( Email ) خود به جای استفاده از نوشته ها از صدای خود استفاده کنید؟ یعنی به جای این که اقدام به تایپ حرف های خود در نامه کنید آن ها را بیان کرده و به صورت نامه ارسال کنید. شاید بگویید که توسط نرم افزار های مختلف اقدام به ضبط صدا کرده سپس فایل صوتی که حاوی صدای شماست را به نامه پیوست می کنید. روش خوبی است اما به حجم فایل نیز فکر کرده اید؟

Vemail نام نرم افزاری است که سازندگان آن ، آن را به منظور ارسال نامه های صوتی طراحی کرده اند. برای استفاده از این نرم افزار شما ابتدا آدرس EMail مورد نظر را وارد نمایید سپس توسط نرم افزار اقدام به ضبط صدای خود کنید ، پس از اتمام عملیات ضبط صدا نرم افزار به صورت خودکار اقدام به فشرده سازی صدای شما کرده و آن را به آدرسی که در ابتدای کار به برنامه وارد کرده اید ارسال می کند.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید !

 

ادامه مطلب


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محمد مهدی 86/3/1:: 5:30 عصر     |     () نظر

 

 

Nitro PDF 5.1.1

« نرم افزاری برای ساخت فایل های PDF »

برای تبدیل متون خوب به فرمت PDF از چه نرم افزاری استفاده میکنید . مطمئنا یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت فایل های پی دی اف  Nitro PDF Professional هست  . شما برای ساخت فرمت PDF  با این نرم افزار کار بسیار آسانی در پیش دارید و میوانید به راحتی با انتخاب فرمت ورودی و کشیدن اون به داخل برنامه PDF مورد نظرتون رو بسازید . اکثر فرمتهای آفیس و همچنین فرمتهای مطرح تصویری رو میتونید به آسانی به PDF تبدیل کنید . این برنامه رو میتونید از سه لینک موجود در پایین دانلود کنید !

 

 

لینک دانلود اصلی

 

 

دانلود - لینک دوم

دانلود - لینک سوم

لینک منبع

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محمد مهدی 86/3/1:: 5:15 عصر     |     () نظر

 

Power AutoPlay Menu Creator 7.6

ساخت فایلهای مالتی مدیا مدیریت لوح های فشرده که به Autorun یا اجرای خودکار لوح های فشرده معروفند، در چندین سال اخیر رواج بسیاری یافته به گونه ای که دیگر کمتر محصول نرم افزاری یا لوح فشرده ای را از سوی شرکتی میبینیم که به اتوران مجهز نباشد . یافتن نرم افزار قدرتمند برای طراحی آسان این پروژه های مالتی مدیا و زیبایی و امکانات کامل در یک اتوران از نیازهای اکثر علاقمندان و کاربران دوستدار این امر است . از جمله نرم افزار های بزرگ و بسیار مطرح این امر می توان به نرم افزار Demo Shield، نرم افزار Multimedia Builder، نرم افزار AutoPlay Media Studio و AutoPlay Menu Studio اشاره کرد.

یکی دیگر از نرم افزار های محبوب جدید این امر و حرفه ای در این زمینه که در چند وقت اخیر با عرضه نسخه های مختلف و قدرتمند خود پیشرفت بسیاری در زمینه ساخت نرم افزار سازنده اتوران دست یافته محصول  Arafasoft با نام Power AutoPlay Menu Creator که به تازگی نسخه 7.6 خود را عرضه کرده و ابزارها و ویژگی ها و قابلیت های بی شمار، متعدد و منحصر به فردی را در عین سادگی بسیار محیط و کوچکی حجم نرم افزار به کاربر و طراح خود می دهد.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید !

 

ادامه مطلب


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محمد مهدی 86/3/1:: 5:15 عصر     |     () نظر