سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توکیو- شرکت نیکون ( به ریاست: میچیو کاریا) با مسرت اعلام می کند که این کمپانی اخیراً سفارشی از سازمان فضایی و هوانوردی ملی ایالات متحده آمریکا (ناسا) دریافت نموده که حاوی درخواست تجهیزات عکاسی مورد نیاز آنها شامل دوربین های SLR دیجیتال D2Xs، لنزهای نیکور، و سایر وسایل جانبی مورد استفاده برای عکسبرداری و ثبت فعالیت های داخل و خارج از سفینه اسپیس شاتل است.

سفارش ناسا بویژه شامل 76 دوربین SLR دیجیتال D2Xs و 39لنز نیکور( در دو نوع)، 64 فلاش اسپیدلایت نیکون، باتری و سایر لوازم جانبی است که نیازههای آموزشی و پروازی هر دو را پشتیبانی می کند. به جز یک تغییر که ناسا در مورد نوع روغن روان کننده به کاررفته در دوربین ها و لنزها و ... درخواست و مشخص کرده است، مدلهای D2Xs مورد استفاده برای EVA تقریباً همانند مدلهای تجاری موجود در بازار است.مدلهای D2Xs قبل از اینکه در مأموریت های ویژه و دقیق بکار روند تحت آزمایشات بسیار سخت گیرانه ناسا قرار خواهند گرفت.

D2Xs در ژوئن سال 2006 به عنوان حرفه ای ترین و برترین مدل از دوربین های SLR دیجیتال نیکون معرفی شد. با حسگر تصویری با 4/12 مگاپیکسل مؤثر، عکسبرداری پی در پی با سرعت 5 فریم در ثانیه و کوتاه ترین تأخیر عملکرد شاتر در دنیا به میزان 37 میلی ثانیه، این دوربین عملکرد اجرایی در سطحی بسیار عالی و قابلیت اعتمادی را ارائه می دهد که نیازهای سخت گیرترین عکاسان حرفه ای را برآورده می کند.

نیکون در مدتی طولانی تجهیزات عکاسی مورد نیاز ناسا را تأمین کرده و همچنین آموزشهای ویژه نحوه اسنفاده از این وسایل را ارائه نموده است. تولیدات نیکون و تکنولوژی و عملکرد قابل اعتماد آنها در مقابل شرایط طاقت فرسا و سخت محیطی فضا، بخوبی مقاومت کرده و در موفقیت های فضایی بدست آمده توسط ناسا مشارکت داشته است.

 

20 آگوست 2007


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محمد مهدی 86/6/15:: 11:46 صبح     |     () نظر